پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ



خودروهای بی‌وطن
نوشته شده در جمعه 9 آبان 1393
بازدید : 207
نویسنده : hasan gholipour

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که در هنگام خرید خودروی موردعلاقه‌تان، علاوه بر مارک و برندش، محل تولید آن نیز برایتان مهم باشد. گرچه این موضوع در گذشته نه‌چندان دور از اهمیت فراوانی برخوردار بود، اما در حال حاضر با توجه جهانی شدن اقتصاد و گسترش فضای کاری و جغرافیایی کمپانی‌ها، رفته‌رفته در حال رنگ باختن است. در این دوران دیگر نمی‌توان با قاطعیت اظهار داشت که تمامی شورولت ها آمریکایی بوده و در دیترویت ساخته و پرداخته شده‌اند و یا تمامی تویوتاها ژاپنی‌اند و ساخته تویوتا سیتی!

 

2014 Chrysler 300C

2014 Chrysler 300C

سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

:: برچسب‌ها: تویوتا , نیسان , شورولت , رنوفولوکس واگن , دوج , رم , کرایسلر , لینکلن , GMC , فورد , ,



آئودی و فصل 2016 فرمول 1 با فرناندو آلونسو
نوشته شده در چهار شنبه 7 آبان 1393
بازدید : 98
نویسنده : hasan gholipour

آئودی که در حال حاضر برای فتح مسابقات موتورهای استقامتی برنامه‌ریزی می‌کند، بعد از لمانز حالا به فکر یک چالش جدید افتاده است: فرمول 1!

 

2014 audi R18 E-tron Quattro

2014 audi R18 E-tron Quattro

سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

:: برچسب‌ها: آئودی , فرناندو آلونسو , فورمول یک , ,



بهترین SUV های 7 نفره
نوشته شده در چهار شنبه 7 آبان 1393
بازدید : 78
نویسنده : hasan gholipour

شاسی بلندها یا SUVها و کراس آور ها نسبت به سال‌های دهه نود به بعد هر روز محبوب‌تر می‌شوند. در آن سال‌ها تعداد کمی خودروساز بودند که در این کلاس نماینده‌ای داشته باشند. و از آنجایی هم که سود زیاد در بازار شاسی بلندها بر هیچ‌کس پوشیده نیست امروزه هر خودروسازی در این کلاس نماینده دارد.

 

بهترین شاسی بلندهای 7 نفره بازار

بهترین شاسی بلندهای 7 نفره بازار

سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

:: برچسب‌ها: شاسی بلند , مقایسه خودروها , ,



سیستم تشخیص عابران پیاده فورد+ویدئو
نوشته شده در یک شنبه 4 آبان 1393
بازدید : 29
نویسنده : hasan gholipour

آخرین سیستم هوشمند ایمنی فورد یک سیستم جدید هشدار پیش‌برخورد است که می‌تواند عابران پیاده را تشخیص دهد. این سیستم یکی از اولین‌ها در نوع خود در بین خودروسازان مطرح محسوب می‌شود. در این میان، شاید سیستم EyeSight سوبارو، تنها برند غیرلوکس باشد که استفاده از سیستمی مشابه را در اختیار قرار می‌دهد.

 

ford-mondeo-pedestrian-detection-2


این سیستم با بهره‌گیری از یک سری رادارها و دوربین‌ها موقعیت عابران پیاده را در نزدیکی جاده یا روبروی مسیر اتومبیل تشخیص می‌دهد. وقتی خودرو حضور عابر پیاده را در مسیر پیش‌رو تشخیص داد، سیستم با کمک صوت و گرافیک تصویری در قسمت ابزارهای داشبورد به راننده هشدار می‌دهد. اگر در چنین حالتی، نشانه‌ای از واکنش توسط راننده مشاهده نشد، سیستم با کاهش فاصله صفحات ترمز، واکنش ترمز را نسبت به پدال بیشتر می‌کند. اگر در این مقطع نیز راننده واکنشی از خود نشان نداد، خودرو خودش به تنهایی برای ترمزگیری اقدام می‌کند تا از تصادف جلوگیری کند.

 

ford-mondeo-pedestrian-detection-1


البته یک سری محدودیت مشخص برای این سیستم وجود دارد. فورد در این باره گفته است که این سیستم در حال حاضر تنها در شرایط روشنایی روز و آب‌وهوای صاف و آفتابی کارایی دارد. در همین حال، فورد در طول مسیری در حدود ۳۰۰ هزار مایل (نزدیک به ۴۸۰ هزار کیلومتر) در دنیای واقعی این تکنولوژی را مورد آزمایش قرار داده تا متغیرهای دیگر تأثیرگذار در محیط‌های شهری را نیز درنظر بگیرد.

فورد در حال حاضر نیز یک سیستم ایمنی پیش‌برخورد در بسیاری از خودروهای تولیدی‌اش ارائه می‌کند. ولی این سیستم جدید تشخیص عابر پیاده، شرایطی متفاوت دارد و از یک دوربین تعبیه شده در شیشه جلو و رادار در سپر جلو استفاده می‌کند. این حسگرها به تشخیص فرم‌های مختلف بدن انسان نسبت به سایر اشیای موجود در جاده مانند تابلوهای راهنمایی و درختان کمک می‌کنند.


انتظار می‌رود که این سیستم در محصولات سال آینده فورد و لینکلن استفاده شود. اولین کاربرد آن در فورد موندیو مدل ۲۰۱۵، خودرویی مختص بازار اروپا و مشابه فورد فیوژن، خواهد بود.

دانلود ویدئو در ادامه مطلب

سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

:: برچسب‌ها: تکنولوژی , فورد , هوشمند , ایمنی , سنسور , ,



ده نکته‌ در مورد ولوو XC90 جدید
نوشته شده در یک شنبه 4 آبان 1393
بازدید : 89
نویسنده : hasan gholipour

ولوو از مدل جدید XC90 شاسی‌بلند ۲۰۱۶ به عنوان اولین محصول از «ولووی جدید» و پروژه احیای کمپانی نام می‌برد. این خودرو اولین محصولی است که ولوو پس از رفتن به زیر سایه «جیلی»، خودروساز چینی، به صورت مستقل توسعه داده است. XC90 همچنین اولین مدلی است که بعد از یک دهه، تجدیدنظر کلی در مورد طراحی آن می‌شود. این مدل بر اساس پلتفرم جدید ساختار تولید مقیاس‌پذیر (SPA) ارائه می‌شود؛ پلتفرمی که در طیف وسیعی از وسایل نقلیه می‌تواند استفاده شود. در همین حال، اخیراً در استکهلم جزئیاتی تازه از این شاسی‌بلند جدید منشر شده است که ۱۰ نمونه از آن‌ها را در ادامه مرور می‌کنیم.

 

2016 Volvo XC90

2016 Volvo XC90

سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

:: برچسب‌ها: ولوو , 2016 , جدید , کراس اور , ولوو XC90 , ,



تعداد صفحات : 14