پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ



چرا این ماشین ها در آتش سوختند؟
نوشته شده در 17 شهريور 1393
بازدید : 26
نویسنده : mohammad alizade

وقتی صحبت از آتش‌سوزی خودرو می‌شود، اولین فکری که به ذهن مخاطب خطور می‌کند، نقص فنی خودرو می‌باشد؛ ولی سؤال اینجاست، آیا همیشه نقص فنی باعث وقوع این حوادث می‌شود؟

گاو نر


تصویری که در زیر می‌بینید، تصویر یک سوپرکار جهان است که به معنای واقعی کلمه در آتش نابود شده است.

lamborghini-aventador-fire-autobahn-3
لامبورگینی که در این تصویر مشاهده می‌کنید تا امروز سومین اونتادور گرفتار شده است. سوپرکار گران‌قیمت 400 هزار دلاری که چندی پیش در یکی از اتوبان‌های آلمان در حال تردد بود به طرز عجیب‌وغریبی در دام آتش گرفتار شد و تقریباً به طور کامل نابود شد.

سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

:: برچسب‌ها: تصادف , حوادث , لامبورگینی , پورشه , مزدا , فراری , تسلا , مک لارن , ,



نیترو، ادامهٔ راه فروچیو لامبورگینی
نوشته شده در 17 شهريور 1393
بازدید : 402
نویسنده : mohammad alizade

لامبورگینی نیتروی جدید، ابر تراکتور شرکت لامبورگینی توانست جایزه طراحی سال را از آن خود کند. طراحی داخلی این تراکتور به صورت صندلی راننده و یک صندلی کوچک برای دستیار است. تجهیزات دیگر در کابین شامل دستهٔ کنترل سیستم ریتارد – کلیدهای چراغ و کنترل سیستم انجین بریک و نمایشگر دیجیتالی شامل سرعت‌سنج، چراغ اخطار و نمایشگر دور موتور است.

Lamborghini Nitro OnField

Lamborghini Nitro OnField

سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

:: برچسب‌ها: خودروهای سنگین , لامبورگینی , تراکتور , ,



گلف الکتریکی برای پلیس آلمان
نوشته شده در دو شنبه 17 شهريور 1393
بازدید : 29
نویسنده : hasan gholipour

فولکس واگن با انتشار تصاویری از گلف الکتریکی خود که به تجهیزات نیروهای پلیس مجهز شده، نشان داد که می خواهد تاچندی دیگر (18 شهریورماه 93) در نمایشگاه بین المللی پلیس و تجهیزات وابسته در لایپزیگ آلمان شرکت کند . . .

Volkswagen e-Golf police car

Volkswagen e-Golf police car

علاوه بر تجهیزات روشنایی و سیستم ارتباط رادیویی، بدنه این گلف نیز به رنگ نقره ای و آبی درآمده تا دست کمی از خودروهای گشت پلیس آلمان نداشته باشد. پیشرانه این گلف پلیس تفاوتی با پیشرانه استاندارد گلف الکتریکی ندارد؛ یعنی یک موتور الکتریکی 85 کیلوواتی (114 اسبی) که با باتری های لیتیو/یونی کار می کند و حداکثر گشتاور تولیدی آن نیز به 270 نیوتن متر می رسد.

این هاچ بک پلیس در 10.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت رسیده و می تواند با یکبار شارژ مسافتی مابین 130 الی 190 کیلومتر را طی کند.

 

سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

:: برچسب‌ها: فولکس واگن , 2014 , الکتریکی , گلف , ,



غول های 16 سیلندر دنیای خودرو
نوشته شده در یک شنبه 16 شهريور 1393
بازدید : 148
نویسنده : hasan gholipour

در دنیای اتومبیل، قانونی وجود داشت که خودروهای سوپر لوکس و سوپر اسپرت باید با موتورهای قوی و سیلندرهای بیشتری تولید و عرضه شوند. این کار علاوه بر ارزش خودرو باعث نشان دادن توانایی شرکت سازنده در تولید موتورهای حجیم با تعداد سیلندر بالا می‌شد.
به خاطر همین مسئله، خودروسازها تلاش می‌کردند تا خودروهای سوپر لوکس و سوپر اسپرت خود را به موتورهایی که حداقل 12 سیلندر و در بعضی موارد، بدون سیستم های سوپر شارژر و توربو شارژر، مجهز کنند. اما امروزه به خاطر قیمت بالای سوخت، کاهش مصرف سوخت، آلودگی هوا و هزینه های سر سام آور این پیشرانه ها، کمتر خودروسازی از این موتورها استفاده می‌کند و سراغ آنها می‌رود.

 

Bugatti Veyron Engine

Bugatti Veyron Engine

سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

:: برچسب‌ها: آئودی , بنتلی , بوگاتی , رولز رویس , سایر خودروهای اروپایی , کادیلاک , تاریخچه , تولید محدود , سوپراسپرت , معرفی , خودرو کلاسیک , ,



اعلام قیمت و پیشرانه لکسس RC F مدل ۲۰۱۵
نوشته شده در یک شنبه 16 شهريور 1393
بازدید : 66
نویسنده : hasan gholipour

بعد از نمایشگاه اتومبیل دیترویت ۲۰۱۴ که لکسس RC F مدل ۲۰۱۵ در آن معرفی شده، این کمپانی تا این زمان جزئیاتی در مورد این خودرو منتشر نکرده بود. ولی اکنون، اطلاعات زیادی در مورد این مدل با عملکرد بالا از لکسس می‌دانیم.

 

2015 Lexus RC-F

2015 Lexus RC-F

سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

:: برچسب‌ها: لکسس , 2015 , قیمت , کوپه , ,



تعداد صفحات : 14