پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ



آئودی A6/S6 جدید با استیل برادر بزرگ‌تر
نوشته شده در یک شنبه 16 شهريور 1393
بازدید : 108
نویسنده : hasan gholipour

خودروسازان معمولاً در نیمه‌عمر محصولات خود، فیس‌لیفت هایی برای جبران و تصحیح اشتباهات یا بهبود طراحی و بروز کردن محصول انجام می‌دهند. این کاری است که آئودی با محصول سدان و واگن متوسط خود A6 و نسخه اسپرت آن S6 انجام داده است.

2016 Audi A6

2016 Audi A6

سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

:: برچسب‌ها: آئودی , 2015 , آئودی , A6 - S6 ,



بازدید : 86
نویسنده : hasan gholipour

وقتی مهندسان در جنرال‌موتورز می‌گویند که یکی از سبک‌ترین و جمع‌وجورترین موتورهای ۶۵۰ اسب‌بخاری را ساخته‌اند، حتماً چیزی است که ارزش دقیق‌شدن بیشتر را دارد. مخصوصاً وقتی این موتور سوپر شارژر ۶/۲ لیتری LT4 V-8 قرار است برای مدل جدید ۲۰۱۵ از شورولت کوروت Z06 استفاده شود.

2015 chevrolet corvette z06 coupe

2015 Chevrolet corvette z06 coupe

 

سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

:: برچسب‌ها: جنرال موتورز , اخبار , تکنولوژی , شورولت , کوروت , ,



معرفی کراس‌اوور چانگان CS35 +ویدئو
نوشته شده در شنبه 15 شهريور 1393
بازدید : 107
نویسنده : hasan gholipour

استقبال بالا از خودروهای شاسی‌بلند و کراس آور در ایران باعث شده تا سایپا هم برای خالی نماندن عریضه و سود بردن از این بازار پرسود، خودروهای جدیدی را برای این منظور وارد بازار کند. قاعدتاً ساده‌ترین راه واردات خودرو آن هم از شرکت‌های چینی می‌باشد. با وجودی که سایپا یک خودروساز محسوب می‌شود، اما وسوسه سودآوری باعث شده تا به بازار واردات، توجه بیشتری معطوف کند. در این صورت حتی در زمانی که ساخت خودرو سودآوری کافی نداشته باشد یا محدودیت‌های واردات کاهش و امکان رقابت محصولات فعلی با وارداتی میسر نباشد، این شرکت همچنان در بخش واردات به سودآوری خود ادامه خواهد داد و به‌نوعی توازن و تعادل در دوکفه ترازوی تولید داخل و واردات را حفظ خواهد نمود.

Changan CS35 2014

Changan CS35 2014

 

دانلود در ادامه مطلب

سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

:: برچسب‌ها: خودروهای چینی , سایپا , خودروهای وارداتی , معرفی خودرو , ویدئو کلیپ , کراس اور , ,



معرفی 10 موتور برتر سال 2014
نوشته شده در 14 شهريور 1393
بازدید : 71
نویسنده :

بدون نیاز به پیشی گرفتن از رقیب خود “جوایز بین المللی موتور سال”، لیست سالانه‌ی 10 موتور برتر Ward’s Auto به همان اندازه در صنعت خودرو مورد احترام است و قرار گرفتن در آن لیست برای خودروسازان اهمیت بالایی پیدا کرده است. هر دوی این جوایز با استفاده از روش‌های مختلف قضاوت می‌شوند، هر چند کارمندان Ward’s Auto واجد شرایط بودن را به قرارگیری موتور روی خودروهای زیر 60 هزار دلار و موجود در بازار آمریکا محدود کرده‌اند.

2014 chevrolet corvette engine

2014 Chevrolet corvette engine

سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

:: برچسب‌ها: , 2014 تکنولوژی , جایزه , موتور , برترین , معرفی , ,



بازدید : 55
نویسنده :

بسیاری از شهرها (معمولاً در اروپا) در اندیشه این هستند که از دست خودروهایشان خلاص شده و با آلودگی کمتر، محیط مناسبی را برای زندگی انسانی ایجاد کنند. رویکردها و راه‌حل‌های موجود برای این مسئله انگشت‌شمارند. راه‌حلی که هلسینکی، پایتخت فنلاند ارائه داده، یکی از آن‌هاست.

مقامات هلسینکی اعلام کرده‌اند که برنامه دارند تا شبکه حمل‌ونقل کنونی این شهر را تا سال ۲۰۲۵ تبدیل به یک سیستم حمل‌ونقل سفارشی نقطه‌به‌نقطه و فراگیر کنند. از لحاظ تئوری، اگر چنین کاری به صورت کامل انجام شود، دیگر کسی دلیلی برای خریدن یک خودروی شخصی نخواهد داشت.

helsinki

سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

:: برچسب‌ها: متفرقه , خودرو , اتوموبیل , خودرو شخصی , اخبار , 2025 ,



تعداد صفحات : 14