پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ



کانسپت جدید رنو با مصرف ۱/۶۷ لیتر
نوشته شده در چهار شنبه 12 شهريور 1393
بازدید : 95
نویسنده : hasan gholipour

رنو یک کانسپت «تجربی مهندسی» در نمایشگاه اتومبیل پاریس در ماه اکتبر سال جاری میلادی ارائه خواهد کرد. بر اساس گفته‌های لارنس فن در اکر، رئیس بخش طراحی رنو در نمایشگاه اتومبیل مسکو، کانسپت جدید، پاسخ رنو به چالشی است که دولت فرانسه کمپانی‌های خودروسازی را به آن دعوت کرده است.

Renault Zoe Z.E. Concept

Renault Zoe Z.E. Concept

سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

:: برچسب‌ها: رنو , اخبار , کانسپت , ,



بررسی کادیلاک اسکالید AWD مدل ۲۰۱۵
نوشته شده در سه شنبه 11 شهريور 1393
بازدید : 126
نویسنده : hasan gholipour

کادیلاک هیچ‌گاه از ساختن خودروهای بزرگ و سنگین هراسی نداشته است. اوایل دهه ۱۹۳۰ میلادی کادیلاک‌هایی بوده که بیش از ۳ تُن وزن داشته‌اند و در همین حال، اتومبیل به حساب می‌آمدند. در حال حاضر، مدل‌های بزرگ کادیلاک شامل اسکالید و اسکالید ESV با فاصله محوری بلندتر هستند. این مدل‌ها هم‌اکنون در نسل چهارم از طول حیاتشان از سال ۱۹۹۹ به سر می‌برند و پلتفرم آن‌ها با نسخه بازنگری شده شورولت تاهو، شورولت سابربن، جی‌ام‌سی یوکون و جی‌ام‌سی یوکون XL مشترک است. اسکالید استاندارد جدید دارای ۱/۴ اینچ طول بیشتر بوده، ۱/۵ اینچ عریض‌تر و وزن آن نیز ۴۵/۳ کیلوگرم نسبت به مدل سال گذشته بیشتر است.

2015 Cadillac Escalade AWD

2015 Cadillac Escalade AWD

سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

:: برچسب‌ها: کادیلاک , , 2015 بررسی فنی و تخصصی , شاسی بلند , لوکس , ,



ویلای 4 میلیون دلاری برای ماشین بازها
نوشته شده در یک شنبه 9 شهريور 1393
بازدید : 76
نویسنده : hasan gholipour

برای بیلیونرهای ماشین بازی که دوست دارند هنگام تماشای تلویزیون یا موقعی که از خواب بیدار می شوند با ماشین گران قیمت شان تنها چندین قدم فاصله داشته باشند، یک پیشنهاد عالی داریم؛ خانه ای رویایی با قیمتی نجومی  . . .

 

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/buy-this-car-lovers-mansion-for-4m-photo-gallery-video_1.jpg

سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

:: برچسب‌ها: طراحی , تفریحی , سرگرمی , تکنولوژی , ,



پکیج ویژه منصوری برای خانواده رنجروور
نوشته شده در شنبه 8 شهريور 1393
بازدید : 132
نویسنده : hasan gholipour

تیونر معروف ایرانی، دست روی رنجروور گذاشته و با تغییر در ECU و برنامه‌ریزی مجدد آن و افزایش فشار منیفولدها، قدرت همه انواع پیشرانه خانواده رنجروور و رنجروور اسپرت را به نحو مؤثر و چشمگیری بهبود بخشیده است.

 

Range Rover Sport by Mansory

سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

:: برچسب‌ها: لندروور , رنجروور , تیونینگ , شاسی بلند , وکس , منصوری , ,



شاهکار جدید تجاری برابوس
نوشته شده در شنبه 8 شهريور 1393
بازدید : 89
نویسنده : hasan gholipour

سالن تجاری برابوس، در واقع یک نام فانتزی برای مرسدس اسپرینتر قهرمان داستان ماست که یک خودروی دابل لوکس است نه صرفاً لوکس.

ستاره‌های تلویزیون، حاکمان کشورهای غیر دموکراتیک، فوتبالیست‌ها و حتی ثروتمندانی که می‌خواهند یک دفتر تجاری متحرک و مجلل داشته باشند به دنبال چنین خودروی شگفت‌انگیزی هستند. این نسخه از مرسدس بنز اسپرینتر توسط برابوس به سریع‌ترین وسیله نقلیه تجاری در بزرگراه‌های بریتانیا و یک هواپیمای جت خصوصی لوکس برای جاده تبدیل شده است. خب می‌خواهیم ببینیم که این برابوس چیست؟ یک خودروی پرزرق‌وبرق که آب دهان هر لوکس بازی را جاری می‌کند؟؟؟ البته که هست ولی این خودرو چیزهای دیگری برای نشان دادن نیز دارد. این خودرو مجهز به رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی، چراغ‌های LED هوشمند و پنجره مشبک سراسر کروم می‌باشد.

 

سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

:: برچسب‌ها: مرسدس بنز , برابوس , لوکس , ون , ,



تعداد صفحات : 14
صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 14 صفحه بعد