اعلام قیمت و پیشرانه لکسس RC F مدل ۲۰۱۵
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ



اعلام قیمت و پیشرانه لکسس RC F مدل ۲۰۱۵
نوشته شده در یک شنبه 16 شهريور 1393
بازدید : 67
نویسنده : hasan gholipour

لکسس RC F که رقیب محصولاتی مانند ب‌ام‌و M4 است، از یک موتور ۵ لیتری V8 به عنوان پیشرانه استفاده می‌کند. این موتور V8 با ۳۲ سوپاپ، دارای انژکتور سوخت مستقیم است و قدرتی به اندازه ۴۶۷ اسب‌بخار و گشتاوری به اندازه ۵۲۷/۴ نیوتن‌متر تولید می‌کند. این قدرت، اندکی بیشتر از عنوان «بیشتر از ۴۵۰ اسب‌بخار» است که لکسس قبلاً در معرفی مدل به آن اشاره کرده بود و به میزان قابل توجهی بزرگ‌تر از قدرت ۴۲۵ اسب‌بخاری ب‌ام‌و M4 است. البته از لحاظ گشتاور از میزان ۵۵۰/۴ در موتور توربوی شش سیلندر ب‌ام‌و عقب‌تر است. لکسس از لحاظ وزن نیز نسبت به رقیب آلمانی‌اش سنگین‌تر است. RC F مدل ۲۰۱۵ وزنی به اندازه ۱۷۹۵ کیلوگرم دارد و این در حالی است که وزن ب‌ام‌و M4 برابر ۱۶۲۶ کیلوگرم است.

 

2015 Lexus RC-F

2015 Lexus RC-F


لکسس اعلام کرده که شتاب‌گیری این مدل تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت در مدت ۴/۴ ثانیه اتفاق می‌افتد. همین‌طور لکسس RC F مدل ۲۰۱۵ به صورت الکترونیکی به سرعت ۲۷۳/۶ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. انتقال قدرت از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک انجام می‌شود که از پدل‌شیفتر نیز در کنار آن می‌توان استفاده کرد. V8 بزرگ دارای خط قرمز دور موتوری به بزرگی ۷۳۰۰ دور بر دقیقه است. تخمین‌های سازمان حفاظت محیط زیست امریکا برای RC F در شهر ۱۴/۷ لیتر، در جاده ۹/۴ لیتر و به صورت ترکیبی ۱۲/۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر هستند. در همین حال، ب‌ام‌و M4 با گیربکس اتوماتیک دوکلاچه در شهر ۱۳/۸ لیتر، در جاده ۹/۸ لیتر و به صورت ترکیبی ۱۲/۴ لیتر سوخت مصرف می‌کند.

 

2015 Lexus RC-F Interior

2015 Lexus RC-F Interior


لکسس RC F با این عملکرد، هزینه‌ای برابر ۶۳۳۲۵ دلار دارد که شامل هزینه تحویل نیز می‌شود. این قیمت اندکی کمتر از شروع قیمت M4 است (۶۵۱۵۰ دلار). تجهیزات استاندارد مختلفی در RC F استفاده شده‌اند؛ تجهیزاتی مانند چرخ‌های ۱۹ اینچی آلومینیومی، صندلی‌های تنظیم‌شونده برای راننده و سرنشین، پنل ابزارهای دیجیتالی LCD، ابزار اندازه‌گیری زمان دور مسابقه و نیروی g به صورت یکپارچه و امکانات لوکسی مانند کنترل هوای اتوماتیک، ورودی بدون کلید و هماهنگی با گوشی هوشمند از طریق سیستم اطلاعات و سرگرمی Enform لکسس.

 



:: برچسب‌ها: لکسس , 2015 , قیمت , کوپه , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: